אם תעשו חיפוש קצר בגוגל תחת מילת המפתח "עיצוב לוגו" יופיעו בפניכם מאות אתרים המציעים את השירות שלהם. זאת משום שנושא של עיצוב ומיתוג, הוא בין הדברים החשובים ביותר אשר משפיעים על ההצלחה של העסק. במאמר זה נסביר כיצד לבחור נכון עיצוב של לוגו לעסק.
עיצוב לוגו לעסק
חלק מהאנשים אשר נמצאים רק בתחילת דרכם בתחום העסקים ועובדים על רעיון חדש, מתמקדים בניהול ושיווק העסק, אך שוכחים לגמרי מהעיצוב. הדבר יכול לגרום לכך ששיווק מאסיבי שתשקיעו בו אלפי שקלים, לא יביא לתוצאות שציפיתם, רק בשל העובדה כי העיצוב אינו מושך לעין ומונע מהגולש לרכוש את המוצר שהנכם מוכרים.
לכן, חשוב מאוד להקדיש את כל תשומת הלב הדרושה לבחירת לוגו מצליח לעסק.
הדבר הראשון שאנו ממליצים לשים לב אליו בעת בחירת עיצוב הלוגו, זה הצבעים. לפי מחקרים שבוצעו, לכל צבע יש השפעה כלשהי על האדם וכל צבע מעלה אסוציאציות מסוימות. לדוגמה, הצבע השחור יכול להיתפס בראשם של האנשים כצבע של "מוות, דכאון ומחלות". זו הסיבה לכך שכל קופסאות הסיגריות באוסטרליה הן דווקא בצבע הזה – זו אחת הדרכים של הממשלה להלחם בעישון.
כחול הוא צבע של שלווה, ירוק של חידוש, ורוד – אהבה. בדקו את המשמעות של כל צבע ובחרו מה הצבעים הכי מתאימים לעסק שלכם.
3 טיפים לבחירת לוגו מנצח
- בנוסף לצבע של הלוגו, חשוב שיהיה נקי, ללא אלמנטים מיותרים המעמיסים על העיצוב.
- במהלך פעילות של העסק, סביר להניח שתתקלו במצבים בהם תצטרכו להשתמש בלוגו גם בצבע שחור לבן, לכן תוודאו שהלוגו החדש נראה טוב גם בצבעים שחור ולבן.
- נסו לחשוב יחד עם המעצב כיצד הלוגו יעביר בצורה הטובה ביותר את הרעיון של העסק והתחום שהנכם עוסקים בו. ראו כדוגמה את הלוגו הפופולרי של חברת פדקס (משלוחים).
עוד משהו שיעניין אותך:
יורם קראוס – כתבות נבחרות
גלקסי S23 – כל מה שצריך לדעת על מכשיר הדגל מבית סמסונג
יורם קראוס – המדריך המלא למטפסי הרים מתחילים