מותג מכל סוג שהוא שרוצה לגדול ולהצליח חייב נוכחות מרשימה וטובה ברשת. זה אומר בין היתר ניהול מקצועי של עמודים ברשתות חברתיות, אך לא פחות חשוב מדובר גם על ניהול איכותי של האתר ושל תוצאות החיפוש בגוגל.
ישנם כמה דרכים לקדם את האתר שלנו בגוגל ואחד מהם הוא משהו שנקרא ניהול מוניטין ברשת. בואו ננסה להבין מה זה אומר וכיצד ניתן לחזק את המותג באופן הזה.
מהו ניהול מוניטין ברשת?
ניהול מוניטין ברשת זהו למעשה שם כולל לצעדים שעוזרים לנו לדחוק מטה בתוצאות החיפוש אזכורים שליליים של המותג ומנגד לקדם את תוצאות החיפוש הרצויות, אלו שנרצה שיראו הגולשים שלנו.
איך זה יכול לחזק את המותג שלנו?
אז בראש ובראשונה מדובר על דחיקה של תוצאות שליליות בגוגל. עבור מותגים, אזכורים שליליים עשויים להוות מכת מחץ ולהרחיק מהם לקוחות ושותפים פוטנציאליים. מותגים שסובלים מזה ומצליחים ליישם ניהול מוניטין יעיל ומקצועי מרגישים את השיפור באופן כמעט מיידי.
מעבר לכך ניהול מוניטין מקצועי גם עוזר לנו לקדם את העמודים שאנחנו כן רוצים שיראו. זה יכול להיות האתר שלנו שבו אנו שולטים על המידע והתוכן או מידע חיובי אחר ברשת עלינו באתרים חיצוניים.
איך זה עובד?
כאמור מדובר על צעדים שונים הקשורים בעולם ה-SEO, החל מיצירת תוכן חיובי עם ביטויים לאחר מחקר מקיף, דרך העלאת תכנים חיוביים לדומיינים הבעייתיים בהם האזכור השלילי שלנו מופיע ועד לפעולות מדוקדקות ומדויקות של יצירת ערך בויקיפדיה או הטמעת קישורים איכותיים בבלוגים.
בסופו של דבר – ניהול מוניטין ברשת זה צעד קריטי ומומלץ ביותר למותגים הסובלים מדימויים ואזכורים שליליים ברשת האינטרנט.
למידע נוסף:
יונתן ינושבסקי – טוויטר
יונתן ינושבסקי – לינקדין