שי-לי טרסר נויהאוז, סמנכ"לית השיווק של החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה, היא אשת השיווק של חודש פברואר. היא נבחרה לתואר על ידי איגוד השיווק הישראלי בזכות המהלך השיווקי פורץ הדרך ל"אור ים", פרוייקט המגורים החדש שהוקם על קרקעות קרן אדמונד דה רוטשילד בשטח המוניציפלי של אור עקיבא, בסמוך לקיסריה.
באיגוד השיווק הישראלי מציינים כי אור ים הביא עימו "פיתוח אורבני ייחודי עם תפיסה תכנונית ושיווקית חדשנית". הניו יורק טיימס אף קבע שמדובר באחד מהפרוייקטים הנדלניים היפים ביותר בעולם.
שי- לי טרסר נויהאוז, נולדה וגדלה בנהריה, השתתפה במשלחת של ההסתדרות הציונית הבינלאומית לפנסילבניה, ארצות הברית, בוגרת תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, עבדה כמנהלת חוזים ופיתוח עסקי במחלקת השיווק של התעשיה האוירית לישראל, משם המשיכה לסביבת הייטק בחברת אמדוקס, שם התקדמה לתפקיד מנהלת תכנון ובקרה של פרויקטים בארה"ב.
בהמשך, בהחלטה לעבור לסביבה דינמית ותוססת יותר, מונתה טרסר נויהאוז למנהלת השיווק הבינלאומי של Max Brenner International מקבוצת שטראוס עילית. לאחר מכן הגיעה שי-לי טרסר לחברה לפיתוח קיסריה לתפקידה הנוכחי כמנהלת השיווק.
"אור ים" הוא פרוייקט נדל"ני הנפרס על שטח של מעל ל 1,070 דונם בשטחה המוניציפאלי של אור עקיבא ובמיקום גאוגרפי בין קיסריה לאור עקיבא. בפרוייקט עתידות להבנות כ3,500 יחידות דיור והשכונה תיבנה בקונספט חדשני, ירוק ומקיים הן בהיבט הפיתוחי, והן בהיבט השיווקי. מהלך השיווק אותו הובילה שי-לי טרסר נויהאוז נתפס כחדשני ופורץ דרך גם מבחינת ה"באז" שעורר וגם מבחינת השינויים במפת הביקושים להם הוא גרם. התיכנון האורבני המוקפד והמהלך השיווקי הובילו להצלחת פרוייקט אור ים כבר משלבי השיווק הראשוניים.
מרחבי הרשת:
מטרנה בערוץ יוטיוב